Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, powiadom nas o tym mailowo, następnie wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i paragonem:

P. W. Krespol s.c.
Zygmunta 64
93-331 Łódź


Termin czternastodniowy, w którym można odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania produktu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku zakupu artykułów personalizowanych (alby i sukienki komunijne uszyte z korektą wymiarów standardowych podanych w tabelach rozmiarów, szatki imienne, szatki ze zdjęciem dziecka, szatki z indywidualnym tekstem/projektem).

Szczegółowe zasady zwrotów znajdują się w Regulaminie.

Pobierz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji powiadom nas mailowo lub telefonicznie o wadzie towaru lub jego niezgodności z umową.
W razie potrzeby odesłania zakupu, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru/nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P. W. Krespol s.c.
Zygmunta 64
93-331 Łódź

Szczegółowe zasady składania reklamacji znajdują się w Regulaminie.



 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl